  • Data: 2004-12-04 22:13:33
    Temat: Re: Oszustwo internetowe - jak skutecznie....?
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrasiaK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:coo96q$5m1$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Jestem ofiara (nie tylko ja) oszustwia internetowego - nie przez allegro
    > Posiadam wszystkie dane delikwenta (prawdziwiy adres, itd.)
    >
    > Nawiazalem kontakt z 2 osobami, ktora sa w tym samym polozeniu co ja - z
    > jedna z nich zamierzam sie udac jutro na policje!
    > I teraz tak: czy lepiej pojsc do zwyklej komendy czy do wydzialu
    > przestepswt gospodarczych
    > a moze do sadu odrazu?
    > czy moze i na policje i do sadu zglosic sprawe

    Ja jednak proponuję wydział do walki z przestępczością gospodarczą.
    Tak chociaż wiedzą co to Internet :)
    Ale nie byłbym pesymistą. Znam wielu policjantów, którzy wiedzą co robić z
    takimi sprawami.
    Wszystko jednak zależy od właściwości miejscowej - do kogo trafi sprawa.
    Pozdrawiam,
    Daniel Wieszczycki