  • Data: 2009-03-16 14:47:39
    Temat: Re: Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komórkowy
    Od: Basia F <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 14:45, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A co konkretnie Ci oferowano?
    > Inną cenę czy jak?

    Inny modem, inną szybkośc, brak limitów, inne IP, zwrot moglam dokonac
    do salonu Play któregokolwiek a nie tego co w nim kupila, inny termin
    zwrotu (7 a nie 10 dni) i żadnych opłat jak odeśle w ciągu 7 dni
    ogólnie totalnie nie to co dostałam i zupełnie inna umowa.

    > Masz jakiś problem, żeby odpowiedzieć im na pytanie?
    > Zapewne chcą wyciągnąć konsekwencje wobec nieuczciwego sklepu, czyli działać
    > w imię poprawy jakości usług, chyba warto napisać kilka zdań (pewnie nawet
    > mailem się da) żeby innym przyszłym userom pomóc?
    >
    > No chyba że sama nie wiesz jaką ofertę przyjęłaś, a jaką dostałaś....

    Nie mam problemu ale mam dosc tlumaczenia sie pisania i ponoszenia
    kosztow.
    Poprawa usług to nie w tym wypadku bo z rozmowy na rozmowe wychodzi
    coraz gorzej nie dalej jak w czwartek (czyli 12.03.2009 a sprawa sie
    toczy od 06-02-2009) usłuszałam że musze kolejnemu panu opowiedziec o
    co chodzi mim że opisałam sytacje co najmniej trzy razy na piśmie ( i
    nie były to dwa słowa)

    Pomoc to z ich strony zadawanie caly czas tych samych opytan (choc
    zeby cosik zmienili moze bylo by ciekawiej)

    Wiem dokładnie jaka oferte przyjelam a jaka mi ofiarowano i w 100%
    jest to kompletnie cos innego ( moze jako potwierdzenie bedzie to ze
    nie zdecydowalam sie w ten sam dzien tylko porposiłam o telefon w dniu
    nastepnym a sama sie poradzilam madrzejszych ludzi co powinien miec
    zeby byl lepszy ode tego co mam obecnie)

    Uwierz mi ze nie mialam nic do samego Play`a ale to co robia teraz
    jest po prostu kpina.