  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Oszuści...???
    Date: 28 Dec 2009 06:43:13 +0100

    Jacek_P napisał(a):

    > A od kiedy nieletni mogl posiadac legalnie bron?

    Uczen to nie zawsze osoba nieletnia. Czy w Twoim Wszechswiecie studenci
    moga na zajecia (zalozmy z matematyki) przychodzic z bronia?

    > Tu mysle chocby o nauczycielach, woznych i innych doroslych osobach.

    Tak, tak, uzbrojony w automat wozny na pewno zapobiegnie masakrom ;)

    > A twoja metoda sprowadzania ad absurdum jest, wybacz, ale
    > prymitywna, bo taka droga mozna dojsc wylacznie do kompletnej
    > anarchii w warunkach niewydolnosci aparatu scigania i sadowniczego,
    > nie wspominajac juz o panujacej tam korupcji.

    Rozumiem, ze dozbrojenie spoleczenstwa skutecznie te korupcje zwalczy?

    > W takiej sytuacji wole byc zywym, sciganym za skuteczne uzycie
    > wobec bandyty nielegalnie posiadanej broni niz martwa, uczciwa ofiara
    > idiotycznego systemu prawnego.

    Z powyzszego wynika, ze w gruncie rzeczy przemawia przez Ciebie wlasny,
    ukryty ale potezny Strach? ;)

    j.