  • Data: 2010-06-07 18:27:11
    Temat: Re: Oszukany na 250 pln - prosba o pomoc
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-07 16:54, Użytkownik Grzegorz napisał:

    > Chyba nie do konca sie rozumiemy, skan dowodu jest czescia transakcji
    > potwierdzajaca, ze jest sie wlascicielem danego konta . Nikt nie kupi
    > konta bez takiej adnotacji. Ja nie posluzylem sie skanem dowodu,
    > Sprzedajacy i owszem . Fakt jest taki, ze nie dopelniono warunkow umowy.

    Z punktu widzenia firmy obsługującej konto umowa jest nielegalna.
    Ale jak chcesz to zawsze możesz spróbować kopać się z koniem.
    Od strony formalnej nawet jeśli wygrasz w sądzie to firma konto
    wykasuje lub znowu zwróci prawowitemu właścicielowi. A prawowity
    właściciel to ten który konto założył i nikt inny.
    Masz inne zdanie kolejna sprawa sądowa przeciwko firmie
    obsługującej konta.
    Odpuść sobie bo tylko sie ośmieszasz.