  • Data: 2010-06-06 18:46:32
    Temat: Re: Oszukany na 250 pln - prosba o pomoc
    Od: CUT <C...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-06 20:19, pawelj pisze:

    > Pewnie zg?osi? na policj?
    > Ale czy m?g?by? ja?niej napisa? o tych kruczkach prawnych odzyskiwaniu konta
    > a przede wszystkim o wysy?aniu dowodu.
    > Par? lat na allegro mam konto ale o nic takiego mnie nikt nie prosi?

    Pewnie jest tak samo jak z kontami rapidshare i temu podobnymi
    sprzedawanymi na allegro. Osoba zakładająca talkie konto i potem
    sprzedająca je na allegro może w każdym momencie zgłosić kradzież konta
    do adminów rapida i na podstawie numeru transakcji z paypala dostaje
    nowe hasło (a kupujący traci dostęp do zakupionego konta)