    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukali mnie czy nie?
    Date: Wed, 24 Aug 2022 11:15:46 +0200

    W dniu 24-08-2022 o 10:13, J.F napisał:

    > Akurat przed wyborami byla hossa, a po wyborach przyszedl kryzys,
    > i trzeba bylo obietnice zrewidowac..
    >
    > No ale jakos slabo przepraszal, a moze ja tylko TV malo oglądam.

    nie - nie ma co bronić Donalda - przed wyborami mówił rozsądnie, po
    wyborach zmienił podejście - dlatego odszedł z rządu profesor Gomułka.
    Rewizja mogła polegać np na poziomach - o ile 3x15 się w kryzysie nie
    bilansowało, to 3x17 już tak (widziałem gdzieś wyliczenia w owym
    czasie). Inne reformy również miały pomóc utrzymać budżet w rozsądnych
    warunkach. Właśnie dlatego, ze tych reform nie zrobiono po przejęciu
    władzy, to potem trzeba było podwyższać VAT. Trzeba było okraść OFE itd.
    Więc to się nie broni. Tusk tak samo oszukał.