eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie sprzedawcaRe: Oszukał mnie sprzedawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sun, 1 Feb 2009 17:02:22 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <gm4h63$dbc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gm08hc$huf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm1kjk$5r7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gm1vei$l7q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gm24vm$ban$1@inews.gazeta.pl>
    <gm27o5$252$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm2e4k$ban$2@inews.gazeta.pl>
    <gm2fun$aof$1@inews.gazeta.pl> <gm2iqe$ban$3@inews.gazeta.pl>
    <gm3j10$i8r$1@node1.news.atman.pl>
    <gm3s74$obs$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm3thj$73s$1@node2.news.atman.pl>
    <gm47m8$lfu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm48b0$do$1@inews.gazeta.pl>
    <gm49eb$pbn$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm4e55$lj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: auj233.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1233504259 13676 83.27.17.233 (1 Feb 2009
    16:04:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Feb 2009 16:04:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:574316
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tutaj dostajesz za darmo - ale jak widać, nie zawsze to co chciałeś ;)

    No może faktycznie na za dużo liczyłem :)

    > Tak. Bo te same pytania może zadać ci Policja - a w ten sposób będziesz
    > już miał przemyślane odpowiedzi ;)

    Ale co tu gadać data na fakturze za komputer jest z końca stycznia, sprzęt
    ma mnóstwo śladów użytkowania od połowy października. Nie ma żadnej
    adnotacji, rabatu ani niczego co by świadczyło o tym że egzemplarz jest
    powystawowy, cena też jest taka jak za nowy.
    To tylko moja uczciwość, a może naiwność sprawia, że mówię uczciwie jak było
    i że zgodziłem się wziąć rozpakowany (a nie używany) komputer.
    Tylko, że to chyba oni mają większy problem, bo to chyba sprzedawcy muszą
    udowodnić, że znaleźli klienta, który kupił używany komputer i zapłacił jak
    za nowy. Na piśmie niczego nie mają.

    Pytałem na grupie, bo chciałem uzyskać pomoc jakich argumentów użyć
    rozmawiając ze sprzedawcami, żeby wywrzeć na nich skuteczny nacisk i uniknąć
    sądów i tym podobnych historii.
    Jednego jednak się nie spodziewałem, że znajdą się kolesie, którzy będą
    bronić nieuczciwych handlarzy, jak tu ma być lepiej jak jest społeczne
    przyzwolenie na kantowanie i zarabianie pieniędzy w nieuczciwy sposób.

    pzdr.
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1