    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sat, 31 Jan 2009 09:41:25 +0100

    > Czy mozesz mi zdradzic jak stwierdziles ze komputer chodzil(pracowal)
    > okolo 4 miesiecy?

    Jest coś takiego jak podgląd zdarzeń systemowych i widać jak na dłoni ile
    razy komputer był odpalany i co robił.
    Poza tym jeśli komp od połowy października średnio co dwa dni robi sobie
    nowy punkt przywracania systemu to chyba nie robił tego wyłączony?
    Sprzedawca zapewniał mnie że komputer nie był odpalany, czy miałem go
    odpalić w sklepie żeby sprawdzić?
    Przecież widać na kompie z preinstalowanym systemem czy jest to pierwsze
    odpalenie, czy nie.
    Pozakładani są jacyś użytkownicy itp.
    Głownie chodzi o sam fakt okłamania mnie przez sprzedawcę, który zapewniał
    mnie kilkakrotnie, że komputer nie był odpalany. Może to mój kaprys, a może
    nie, ale handlowiec chyba nie powinien mnie okłamywać.
    Myślę, że sprawa jest oczywista, jest faktura z datą wczorajszą i komputer z
    mnóstwem śladów użytkowania go przez ostatnie kilka miesięcy.
    Nie kupiłem komputera nowego, a za taki zapłaciłem, to chyba podpada pod
    niezgodność towaru z umową?

    pzdr.
    Mariusz