  • Data: 2016-12-22 11:26:45
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Nawet jeśli wykazany majątek "nie pasuje" do dochodów,
    >to i tak nikt nic z tym nie robi. Kiedyś ktoś podlinkował na którejś
    >grupie kilku
    >radnych czy posłów - kliknąłem w to i szybko policzyłem,
    >że mają znacznie więcej niż wynika z ich wieloletnich zarobków.

    No, to ja raczej trafilem odwrotnie - zarobki duze, a majatek maly.
    Na co oni te pieniadze wydaja ?

    Poza tym nie patrz tylko na majatek, ale na zmiane w czasie kadencji.

    >Więc nawet jak to jest jawne, to niczego nie zmienia.

    No, sadziedzi i dziennikarze moga sprawdzic.
    A to jakiegos zegarka nie wpisal, a to mercedesa, a to luksusowa willa
    zamienila sie w niewiele warta szope ... choc po prawdzie to inaczej -
    szopa zamienila sie w wille, a w oswiadczeniu nadal szopa :-)
    Albo ktos zapomni kamienicy do oswiadczenia wpisac :-)

    Tak czy inaczej - teraz zaczna po prostu staranniej niz dawniej
    ukrywac majatek.
    Albo i nie - bo pojdzie legalna droga, tylko dookola :-)

    J.