    From: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ostry dyżur
    Date: Tue, 15 Nov 2005 08:38:53 +0100

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 14 listopad 2005 autorstwa *Kaja*
    wyjaśniam co następuje:

    > Mnie w Pogotowiu Ratunkowym powiedzieli (jak zazdwoniłam), że karetka
    > zawiozłaby mnie do szpitala (nie chcę wymieniać nawet nazwy tego
    > dziadoskiego szpitala) w rejonie, bo oni tam wożą. Jak chcę do innego
    > szpitala, to mogę sobie taksówką pojechać :

    Pracowałem kiedyś w szpitalu, tłukłem się i z pogotowiem, i z Kasami Ch.
    Problem, o którym piszesz polega zapewne na tym, że szpial na pacjencie ma
    ujemny wynik finansowy, więc jest niechętny, pogotowie ma wprawdzie większą
    kaskę (od szpitala) za długi transport, ale pewnie też już się nacięli, bo
    szpital odmówił płatności mówiąc, że "woźcie sobie 5 km do szpitala A a nie
    25 km do nas".
    U mnie był jeszcze problem z nieubezpieczonymi, niestety było ich mnóstwo,
    a mieliśmy obowiązek ich przyjąć i obsłużyć...

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597