  • Data: 2005-11-14 21:00:51
    Temat: Re: Ostry dyżur
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Posłuchaj sobie radia na częstotliwości 168,525 MHz. ;P

    Heh, jak widać z nasłuchu prawo swoje, a praktyka swoje.
    W teorii rejony nie istnieją, nie ma na to żadnych podstaw prawnych, a w
    praktyce jak jest każdy słyszy (no może nie każdy :)
    Swoją drogą to ta karetkowa rejonizacja ma jakis sens, z grubsza.
    Musi byc jakiś klucz dowożenia pacjentów, gdy w szpitalu nie ma wolnych
    miejsc. Ale ostatnio słyszałem, że pacjentkę ze złamaną nogą z Warszawy
    wieźli gdzieś tam, hen za miasto, bo ortopedie się poblokowały i musieli
    zawieźć do rejonu.

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - www.datasec.pl