  • Data: 2005-11-14 22:35:57
    Temat: Re: Ostry dyżur
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Nov 2005 22:55:15 +0100, *Olgierd*
    <news:1i7zc175um7rk.dlg@olgierd.gov.pl> napisał(a):

    > Chyba że nie będzie miejsc i odeślą go do rejonu ;-) bo szpital ma taką
    > stawkę, że na każdym dodatkowym pacjencie dużo traci i mu się nie opłaca
    > nikogo przyjmować (sprawdzone!)

    Mnie w Pogotowiu Ratunkowym powiedzieli (jak zazdwoniłam), że karetka
    zawiozłaby mnie do szpitala (nie chcę wymieniać nawet nazwy tego
    dziadoskiego szpitala) w rejonie, bo oni tam wożą. Jak chcę do innego
    szpitala, to mogę sobie taksówką pojechać :-))) Oczywiście wiedziałam już,
    że mnie w tym dobrym szpitalu przyjmą, ale wolałam nie brać w nocy taksówki,
    więc poczekałam do rana.

    --
    Kaja