  • Data: 2011-06-09 20:53:57
    Temat: Re: Osoba fizyczna a obowiazek przechowywania faktur.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2011 19:02, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Nie. Państwo to państwo a ja to ja.

    Pod warunkiem, że żyjesz poza tym państwem.

    > To jest co innego. Jeśli pracodawca jest OK to pracownicy jadą z nim na
    > jednym wózku.

    Nie ważne czy jest OK czy nie, jadą z nim na tym samym wózku.
    Analogicznie w Państwie. Póki żyjesz w Polsce, jedziesz na polskim wózku
    (no chyba że jesteś szpiegiem z innego kraju, który ma misję sabotowania
    kraju wroga). Nawet bardziej w Państwie niż w firmie, bo (zwłaszcza w
    dużej) firmie lekkie podkopanie swojego wózka, o ile się nie jest jej
    akcjonariuszem, generuje straty akcjonariuszom, a nie pracownikom. W
    przypadku Państwa, wszyscy są ,,akcjonariuszami''.

    > Ojej, to ZUS nie będzie już miał marmurowych pałaców?

    To, że pieniądze te są źle wydawane wynika z tego, że naród takich
    zatrudnia pracowników. Sek w tym, że nie tylko marmurowych pałaców ZUS
    nie będzie, ale i dróg, fontann, parków, bezpieczenstwa itp.

    > Ani nie mogę ich zwolnić, ani decydować o ich poborach ani nawet
    > rozliczyć z wykonywanej pracy.

    Ależ możesz. Oczywiście masz tylko 1 ,,akcję'' tej ,,spółki'', więc sam
    z siebie mało, ale razem z innymi ,,akcjonariuszami'' i owszem,

    > Nie, to nie jest relacja
    > pracodawca-pracownik.

    Jest. Tylko pracodawca jest zbiorem akcjonariuszy. Żeby decydować
    samemu, musiałbyś zrobić przewrót i wprowadzić dyktaturę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek