  • Data: 2011-06-10 09:05:20
    Temat: Re: Osoba fizyczna a obowiazek przechowywania faktur.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.06.2011 10:40), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > E tam. Młody jesteś, ale ja pamiętam, jak naród powiedział NIE ekipie,
    > która kazała ustyma Mietka R. wyprowadzić sztandar.

    Też to pamiętam, ale nie zaliczam tego do kategorii "pracodawca zmienia
    pracownika", tylko "niewolnik przegania nadzorcę". Inna sprawa że tego
    nadzorcę zaraz zatrudnił do nadzorowania.

    > JOWom? Was ist JOWom?

    Nie udawaj że nie wiesz.

    > A pomijając, że nie wiem przeciwko czemu, to najwyraźniej naród też nie
    > chce zmian, bo inaczej by zmienił.

    Nie jest jeszcze aż tak źle, żeby naród zmieniał na ulicy, zaś normalnie
    (wyborami) jest trudno łamane przez się nie da.

    Tak czy inaczej, nie dziw się że część "pracodawców" czuje niewielki
    związek z "pracownikami" i ich zakładem pracy, jeżeli mają naprawdę
    niewielki wpływ na proces rekrutacji i zarządzania "ich" majątkiem.

    p. m.