  • Data: 2011-06-07 17:02:55
    Temat: Re: Osoba fizyczna a obowiazek przechowywania faktur.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Nawet jeśli nie, to pomagając urzędnikom, pomaga Państwu, czyli
    > sobie.

    Nie. Państwo to państwo a ja to ja.

    > Tak jak np. pomagając swojemu pracodawcy się rozwijać i rozbudowywać
    > zakład pracy pomaga sobie, bo rozwija się jego stanowisko pracy.

    To jest co innego. Jeśli pracodawca jest OK to pracownicy jadą z nim
    na jednym wózku.

    > Nie. Polikwidują to, co za te podatki budują, remontują itp.

    Ojej, to ZUS nie będzie już miał marmurowych pałaców?

    > Urzędy działają jako NASI PRACOWNICY!

    Ani nie mogę ich zwolnić, ani decydować o ich poborach ani nawet
    rozliczyć z wykonywanej pracy. Nie, to nie jest relacja
    pracodawca-pracownik.

    > Dla naszego dobra.

    Jaaasne.