  • Data: 2014-12-01 14:07:32
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: "Zebris" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> 1. Mieszkanie
    Umowy najmu nie ma. To wynajem na czarno. Zatem tą drogą nie znajdzie sobie
    meldunku
    Zresztą ta kobieta co wynajmuje chce mieszkanie sprzedać ale mieszkanie jest
    w kiepskim stanie i kupca nie ma.
    Jak kupie się znajdzie znajoma musi się wyprowadzić w ciagu 30 dni.
    Okazuje się, że wynajęcie przez samotną mamę z dzieckiem mieszkania nie jest
    takie proste i tanie.

    Rozumiem, że przedszkole do godz. 17.
    Ale to i tak lepiej niż cały dzień pod opieką palącej albo pijącej cioci.
    Mała będzie w przedszkolu np. 7-17. Będzie zabawa, nauka, jedzenie itd.
    Jej mama w tym czasie coś zrobi, odpocznie itp.

    > Dodam jeszcze, że lokal socjalny może być w
    > standardzie podobnym do tego, z którego uciekła, tyle że bluzgi i
    > pijackie awantury będą za ścianą, albo na korytarzu.
    Tak mam tą świadomość, że te lokale komunalne są specyficzne.

    A jakieś Tow. Przyjaźni Dzieciom, RPO?