  • Data: 2014-12-01 18:02:46
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2014 15:19, Liwiusz pisze:

    > Zostały już opisane:
    >
    > - meldunek na podstawie pisemnej umowy najmu

    I chyba to bym doradzał, niestety to by się wiązało z dodatkowym kosztem
    (tj namówić wynajmującego do tego żeby "odczarnić" umowę i pokryć mu
    podatek)(

    > - meldunek w drodze decyzji administracyjnej (jeśli umowa najmu jest w
    > formie ustnej)

    Tyle że to ostatnie jest chyba prostą drogą do tego żeby wynajmujący
    wywalił kobietę z mieszkania. Niby to zabronione, ale kopanie się z
    koniem to nie jest też chyba to do czego kobieta dąży.

    p. m.