  • Data: 2007-05-02 22:50:37
    Temat: Re: Oskarżyciel posiłkowy w kpow - co to znaczy?
    Od: Iluminat <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 May 2007 15:46:22 +0200, Johnson napisał(a):

    > No widzisz, a policja żonie uwierzyła.

    Żona mówiła, że przychylili się do jej wersji, lecz sprawa i tak poszła do
    sądu i ten ma rozstrzygnąć kto ma rację.

    > A co? Żona też dostała wniosek o ukaranie?

    Na razie nie. Co nie znaczy, że nie dostanie. :)

    Rozumiem, że facet powinien był dostać wniosek o ukaranie...?

    No i najważniejsze - co mi daje bycie oskarżycielem posiłkowym?

    --
    Pozdrawiam,
    Iluminat