  • Data: 2005-03-21 21:27:45
    Temat: Re: Oskarżyciel posiłkowy
    Od: Simon <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Simon napisał(a):
    > Witam
    >
    > Otrzymalem zawiadomienie informujace mnie, ze jako pokrzywdzony moge
    > obok oskarżyciela publicznego działać jako oskarżyciel posiłkowy. Nie
    > dopełnilem siedmio dniowego terminu zgłoszenia. Czy jest jeszcze
    > mozliwosc ustanowienia ponownie terminu na złożenie takiego
    > oświadczenia? Z jakim uzasadnieniem mogłbym wystąpić do sędziego o
    > przywrócenie takiego terminu?
    >
    > Ps. Jest to sprawa karna postepownaie toczy sie w Sadzie Grodzkim i
    > dotyczy kolizji drogowej.
    >
    > Pozdrawiam
    > simonusd

    Dodam jeszcze iż na zawiadomieniu z policji informuja mnie, ze zgodnie z
    art. 26 § 3 kpow jako pokrzywdzony moge w terminie 7 dniu od daty
    doręczenia (13-12-2004) oświadczyć, że bede obok oskarżyciela
    publicznego działać jako oskarżyciel posiłkowy. Po upływie tego terminu
    uprawnienie wygasa.

    Pozdrawiam
    simon