    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Date: Wed, 11 Apr 2007 08:02:54 +0200

    Bogdan G wrote:
    > Wiem tylko, że jestem tym wszystkim przerażony, że tak łatwo można kogoś
    > oskarżyć i niszczyć psychicznie.

    Nie takie rzeczy - niestety - widziałem w swoim otoczeniu:

    Rodzina po rozwodzie, kobieta i dorośli synowie wyprowadzili się pomimo
    tego, że ona ma prawo do połowy mieszkania.

    Facet prawdopodobnie chory psychicznie (schizofrenia?) jako hobby
    uczynił sobie pozywanie byłej żony i synów z powodu incydentów, które
    prawdopodobnie nigdy nie miały miejsca ...

    Jako świadkowie występują przeważnie jego (również niezrównoważona
    psychicznie?) matka wraz konkubentem.

    Efekt jest taki, że od ponad pięciu lat nie ma chyba miesiąca ażeby w
    sądzie nie odbywała się choć jedna rozprawa z jego oskarżenia prywatnego.

    Te sprawy, w których sąsiedzi odważą się powiedzieć prawdę przegrywa -
    sam byłem ostatnio świadkiem na jednej ze spraw, w której sąd uniewinnił
    jednego z braci.

    Inne sprawy niestety ciągną się miesiącami lub latami i a co gorsza - z
    tego co wiem - każdy z jego dwóch synów ma po jednym wyroku w
    zawieszeniu (decydująca była opinia biegłego sądowego wydana na
    podstawie kserokopii opisu zdjęcia rentgenowskiego z odręcznie dopisanym
    - sic! - rozpoznaniem).

    Zadziwiające jest to, że pozywani byli również policjanci, składane były
    skargi na prokuratorów którzy odmawiali wszczęcia kolejnych postępowań
    na podstawie mocno wątppliwych przesłąnek, etc ...

    Tak więc nie życze Ci takiego sąsiada ale różnie to się to niestety
    układa ...

    Piotrek

    PS. Najbardziej przykre w tym wszystkim jest to, że prześladowama była
    rodzina tego (według mojej opinii) psychopaty znikąd nie dostała pomocy.
    Pomimo tego, że facet ma zarzuty za nielegalne posiadanie broni i
    (chyba) wyrok w zawieszeniu albo conajmniej zarzuty z psychiczne
    znęcanie się nad swoją byłą żoną.
    Jedyne co udało się "wychodzić" to sądownie (?) wydany zakaz zbliżania
    się do byłej żony na odległość mniejszą niż 100m + zarzuty za nielegalne
    posiadanie broni - sprawa od ponad roku nie może wejść na wokandę ...