  • Data: 2003-09-22 13:16:22
    Temat: Re: Orzeczenie lekarskie ?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 22 wrz 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bkmf7r$o5q$1@topaz.icpnet.pl:

    > I mieli rację.Recepta już nie wystarcza.
    > Czy recepta jest orzeczeniem? Na pewno nie.
    Dzięki odrobinie do/myślności doszedłbyś zapewne do wniosku, że
    "przedstawił im przeciwskazanie do używania pasów wystawione
    przez lekarza pogotowia na recepcie"
    oznacza że orzeczenie wydano na _druku_ "recepty" a nie jako receptę.
    BTW znasz przypadek przepisywania komus "niemanie pasów"? A na jakie
    choróbsko pomaga?
    A teraz odpowiedz pytającemu: czy prawo przewiduje jakąś szczególną formę
    (np. druk) owego orzeczenia o przeciwwskazaniach?
    Ja nie wiem, toteż głosu nie zabieram w tej kwestii.

    --
    pozdro
    poreba