  • Data: 2003-03-31 14:17:12
    Temat: Re: Organy zewnętrzne państw
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kapitan NEMO" <b...@w...pl> wrote in message
    news:b69den$36e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > hmm... ja pojęcia nie mam - zapytam gosposię jak wróci z zakupów.
    > pozdr.:-)

    He he :-).

    Skonsultowalem sie z moja sprzataczka i ona twierdzi, ze klasyfikuje sie
    organy panstwa wystepujace w stosunkach miedzynarodowych ze wzgledu na
    siedzibe jako wewnetrzne ( prezydent, premier, Minister SZ ) i zewnetrzne,
    czyli przedstawicielstwa. Sprzataczka dosyc lakonicznie i enigmatycznie sie
    o tym wszystkim wyrazala, ale jak ja rozumiem, to "przedstawicielstwa" to
    ambasady w osobie ambasadora ( on moze dokonywac oswiadczen na rzecz swego
    panstwa ), a konsulaty maja tylko fukncje techniczna. Tak ja to widze. A -
    sprzataczka ma na nazwisko Góralczyk ( PWN 1995 )

    Depi.