  • Data: 2009-09-19 07:47:48
    Temat: Re: Orange zmienia regulamin i...
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 09:18:14 +0200, Lady_Heather napisał(a):

    > Wlasnie na tym polega "zonk", ze z tego co zacytowalam wynika ze z
    > konsekwencjami. Bo to wynika z tej zmiany w prawie dokonanej w lipcu.
    > Jednoczesnie ten zapis w regulaminie, o ktorym wspomnialam troche sie z
    > tym kłoci. Dla mnie ten stan wyglada tak, ze Orange zmienia regulamin z
    > dn 1 pazdziernika 2009 i straszy mnie konsekwencjami wynikajacymi juz ze
    > zmienionego regulaminu, tego, ktorego nie chce zaakceptowac, co samo z
    > siebie jest bez sensu. Dobrze mysle?

    W pewnym sensie dobrze. Też to zauważyłem i prawie zacząłem (po
    otrzymaniu tej informacji) pisać do BOK pytanie, ale zbastowałem -- to i
    tak nie ma sensu.

    Sęk w tym, że PTK straszy Cię konsekwencjami z ustawy, nie z regulaminu.
    Inna sprawa, że zgodnie z wszelkimi zasadami jeśli regulamin jest dla
    Ciebie bardziej korzystny niż ustawa, to czytamy regulamin -- a zatem
    skoro złożenie oświadczenia następuje na podstawie starego regulaminu, to
    de facto podstawy do obciążenia klienta konsekwencjami z ustawy za bardzo
    nie ma.

    To taki paradoks wynikający z dobrodziejstwa legislatywy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl