  • Data: 2010-10-19 13:29:20
    Temat: Re: Oprogramowanie monitorujące komputer
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Doszło do przełamania zabezpieczeń poprzez podejrzenie haseł choćby.

    Napisano, że widziała hasła, ale czy tak było to wcale nie jest pewne. Z
    technicznego punktu widzenia mogła mieć uprawnienia do wszystkiego
    zarzucanego poza hasłami w tym sensie, że system komputerowy zwykle chroni
    te hasła bardziej niż inne zasoby. Czyli mogła wykorzystać posiadane
    uprawnienia i tylko nikt nie wiedział, że takie uprawnienia administrator ma
    tudzież uważał, że choć ma to musi mieć dodatkową zgodę użytkownika czy
    szefa na ich wykorzystanie.