  • Data: 2006-04-28 13:49:28
    Temat: Re: Oprogramowanie i dane w nim zawarte ...
    Od: ms <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RakuKrak napisał(a):

    > Może chyba że system zapisu, obsługi jest opatentowany. Na podobnej zasadzie
    > Linix czyta system plików FAT32 założony w Windowsie.

    Ok, ale czy w takim wypadku takie "dzikie" podłączenie się do bazy
    danych i zaciągnięcie z niego danych nie wiąże się z pojęciem
    zabronionego z punktu widzenia ustawy o prawie autorskim reverse
    engineering-u struktury bazy danych?

    Czy w takim przypadku mam prawo odmówić serwisowania takiego
    oprogramowania (gwarancji)?

    Pozdrawiam i dzięki za poprzednie info.
    MS