  • Data: 2006-05-02 08:31:18
    Temat: Re: Oprogramowanie i dane w nim zawarte ...
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 23:11:23 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > A ja mam inne pytanie: czy można sobie taką bazę danych rozbudować,
    > np. o dodatkowe tabele? Bo w końcu jest chroniona prawem autorskim.

    Co to znaczy rozbudować? Bo dołożyć tabelę zawsze mogą - ale co z
    tego skoro Twój program jej nie będzie widział. Chyba że, tak jak
    w przypadku "moich" klientów, istnieje możliwość użycia dodatkowych
    tabel - klienci z tego korzystają - zresztą zapłacili za taką
    opcję programu ;-)

    Mamy tylko jednego klienta który ma u nas wykupioną "zdalną" aplikację
    - i w tym przypadku nie ma prawa się logować do bazy danych inaczej
    niż przez naszą aplikację - ale tak jest w umowie bo de facto serwer
    i baza danych są nasze. Klient tylko korzysta z udostępnienia.
    Zastanawiam się więc co jeśli zrezygnują - czy mamy obowiązek "wydać"
    im ich dane. Czy się wypiąć mówiąc "przekopiujcie sobie z tego co widać
    w aplikacji"...

    Pozdrawiam,
    Henry