  • Data: 2004-03-17 13:46:24
    Temat: Re: Oprogramowanie OEM z Allegro.pl
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Falkenstein napisał:

    > NIestety Panie Arnoldzie rozmawiamy, o ile wogóle mozna to nazwac
    rozmową, o
    > umowie nieznazwanej, błędnie okreslanej przez Microsoft mianem umowy
    > licencyjnej.

    > I zapewniam Pana, że bardzo dobrze wiem co to jest umowa - są to dwa
    zgodnee
    > oświadczenia woli mające na celu dokonanie dwustronnej czynności prawnej.
    > Nie ukrywam, że ciekaw natomiast jestem Pańskiej definicji.

    BINGO! Podaj mi teraz gdzie jest MOJE OŚWIADCZENIE WOLI zgodne z M$.
    Widzisz je gdzieś? Bo ja nie.
    Ja oświadczam, że nabywam egzemplarz programu, M$ może sobie bredzić ile
    wlezie, że udziela mi licencji, a mnie to ani ziębi ani grzeje.
    Może co najwyżej polecieć z tym do sądu - czego NIE ZROBI i czego NIE
    ROBI zgodnie z tym co powiedział ich prawnik. A ja mogę go jeszcze podać
    do sądu za ordynarne oszustwo.

    > Ponawiam propozycję, aby zapoznał się Pan z podstawową literaturą z
    > dziedziny czesci ogólnej prawa cywilnego. Byc może umożliwiłoby to Panu
    > merytoryczną dyskusję ze mną i nielicznymi osobami na tej grupie,
    które chcą
    > jeszcze z Panem dyskutować.

    Buee... a fe Falkenstein! Deprecjonowanie oponenta jak się nie ma
    dobrych kontraargumentów na to bardzo bardzo brzydka i bardzo dziecinna
    zagrywka

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek