  • Data: 2004-03-15 11:55:25
    Temat: Re: Oprogramowanie OEM z Allegro.pl
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no nie wiem wg nich majac legalna winde i mirror dysku na raid'zie jestes
    > piratem, wiec sam widzisz jaka to bzdura

    A gdzie jest napisane ze nie mozna tak uzywac ??? Przeciez faktycznie
    uzywasz jednego systemu na jednej partycji logicznej, ze fizycznie sa to dwa
    dyski nie powinno rzutować ponieważ ponieważ logicznie te dwa dyski są
    widziane jako jeden. Jesli tak by to mial M$ traktowac to zaprzeczalby sam
    sobie poniewaz na procesory z HT (jeden procesor widziany w systemie jako
    dwa) potrzebna jest licencja na dwa procki.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl