    From: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie GNU/GPL
    Date: Tue, 15 Jul 2008 09:29:36 +0000 (UTC)

    W artykule januszek napisał(a):

    > To zapis z Licencji.

    > Mówimy o tym, że się dogadałem a efektem tego dogadania jest umowa
    > określona jako Licencja GPL v2 :)

    No to masz kolejne zapisy licencji:

    You may charge a fee for the physical act of transferring a copy, and
    you may at your option offer warranty protection in exchange for a fee.

    A tak na dobrą sprawę owe FREE OF CHARGE odnosi się bardziej do źródeł
    programu, bo to je musisz dostarczyć "po kosztach" jak sobie klient
    zażyczy.

    Więc mogę Cię spokojnie skasować milion baksów i dać binarkę plus kopię
    licencji GPL, a dopiero jak sobie zażyczysz to doślę Ci źródła.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland