  • Data: 2008-07-15 21:30:35
    Temat: Re: Oprogramowanie GNU/GPL
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jul 2008, Tristan wrote:

    > Tzn? W sensie, że ta wtyczka jest osobna, a nie autor tylko użytkownik ją
    > wgrywa?

    Tak.

    > No wiesz, to
    >
    > a) w opisywanym wątku gość sprzedaje na Alledrogo wersję już zintegrowaną

    No więc łamie GPL, opisywanej "metody" tak użyć się nie da i basta.
    Odnosiłem się *wyłącznie* do Twojej uwagi o wtyczkach!

    > b) niekoszerne rozwiązania byłyby rozpowszechniane jako łatki do
    > samodzielnego montażu i obchodziło by się GPLa.

    Ale przecież to wolno i tyle.
    Użyszkodnik jest zapatowany - sam pozbawił się (w momencie dogrania
    łatki) prawa do dalszego rozpowszechniania tego GPLa i tyle,
    powinien sobie z tego zdawać sprawę.

    [...przepis...]
    > Tak _niezależnie_ stworzonego programu. Czy kawałek kodu integrujący się
    > z joomlą jest niezależnie stworzonym programem?

    Hm... no tuś mi nieco ćwieka zabił.
    Faktycznie trzeba by się pofatygować dopisaniem "interfejsu".
    Otwartego :>

    Ale może inaczej: czy brak jakiejś funkcjonalności to nie
    "błąd do usunięcia"? ;) (dobra, trolluję).

    > A szkoda :-P FF powinien być zakazany :D

    Szczęściem Cie nie słuchają :)

    pzdr, Gotfryd