  • Data: 2013-12-03 10:54:19
    Temat: Re: Opłaty za media (gaz, prąd)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 19:37:25 UTC+1 użytkownik hikikomorisan napisał:
    > Ale trza lazic i sie prosic...
    Możesz to załatwić poprzez net jesli Twój ZE ma EBOK.
    A co do prognoz- nie zwsze sa zawyżone. Ja wg rzeczywistego zużycia rozliczam się
    dopiero od ok dwóch lat. Na jednej nieruchomości dalej mam prognozowane, wczesniej
    przez kilkanaście lat korzystałem z prognozowanych. Raz była niewielka nadpłata innym
    razem niedopłata. Jesli w nieruchomości zużycie jest w miare stabilne to i prognozy
    ZE wylicza dośc trafne.