  • Data: 2012-10-24 03:12:01
    Temat: Re: Opłaty parkingowe a brak dowodu wpłaty z automatu rogatki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Sądzę że się mylisz.
    > Najpóźniej w 7 dniu od wyrażenia żądania (w sposób dający się
    > udowodnić) będziesz miał "postawiony do dyspozycji" kwit.
    > Bo zobowiązany do wystawienia rachunku musi go *wystawić*
    > i wydać, nie mylić ze ściganiem zainteresowanego otrzymaniem
    > aby mu go wręczyć.

    A ja tu widzę jeszcze inny problem
    Na podstawie czego ma mu ten kwit wydać.
    Bo ja to widzę tak, że przy wjezdzie bierze papierek, a przy wyjezdzie
    oddaje papierek i płaci.
    No i teraz z czym ma iść po tą "fakturę"?

    W kilku miejscach widziałem to tak, ze po zaparkowaniu taki kwitek
    zamienia sie na fakturę i token do wyjazdu.
    Nie testowalem kogo szlag trafi jak zazadam faktury juz po wyjechaniu i
    to jeszcze za poprzedni tydzien.