eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy... › Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    Date: Fri, 18 Feb 2011 23:16:59 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata
    zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    <ijl8d9$mjm$1@news.task.gda.pl> <ijlci9$4pd$1@inews.gazeta.pl>
    <ijlh71$4m4$1@news.task.gda.pl> <ijlhuv$p5c$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@l...googlegroups.com>
    <1...@2...googlegroups.com>
    <3...@o...googlegroups.com>

    (18.02.2011 22:24), darr_d1 wrote:

    > Ja nikogo nie oskarżam, czuję się jednak pokrzywdzony w zaistniałej
    > sytuacji.
    >
    > Skoro umowa jest skonstruowana w taki sposób,

    Powiem Ci, że nie uważam samej opłaty 99% za niesprawiedliwej -
    odkładając na lokacie/obligacjach/akcjach mam obawę że to wszystko zbyt
    płynne jest i po prostu kiedyś wezmę, przejem i tyle będę mieć
    emerytury. Więc taki bezpiecznik nie jest zły.

    Tylko ... to powinno być jasno, wyraźnie i kilka razy powiedziane,
    "Panie, te pieniądze co Pan wpłacasz do nas to ich Pan przez 10 lat nie
    wyciągniesz choćby nie wiem co...".

    p. m.