  • Data: 2004-01-20 11:53:05
    Temat: Re: Opłata za założenie KW i wpis do hipoteki
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już wiem. Wg sądu, notariusz pobrał za małą opłatę za wpis do hipoteki (czy
    za jej założenie, nieważne w tej chwili) - wg sądu powininen pobrać 1/10
    wpisu (czy czegośtam), a pobrał 1/20 - stąd różnica dwukrotna.

    Ale mimo wszystko nie jestem pewien, czy czasem za spółdzielcze prawo do
    lokalu nie powinno się pobierać 1/20. Muszę to sprawdzić. A może ktoś wie?

    Boa.