  • Data: 2010-12-22 19:48:06
    Temat: Re: Opinie w internecie a możliwość ścigania po sądach
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.12.2010 Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał/a:
    > Generalnie zostaje usenet
    > Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
    > http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t
    =93616

    Jeśli napisałeś prawdę, to w ogóle bym sekundy nie poświęcił na martwienie
    się tym tematem.

    Należy opisywać wprost prawdziwe doświadczenia z różnymi firmami,
    przedsiębiorcami. Ja na przykład założyłem sobie drugie konto na allegro
    właśnie po to. Żeby móc bez obawy o 'odwetowego' negatywa zjebywać z góry
    na gół chujowych sprzedawców, wysyłających książki w kopertach bąbelkowych,
    odczekujących miesiąc od zakupu, nieprzyjmujących zwrotów itd.
    --
    Samotnik