  • Data: 2010-12-24 02:18:10
    Temat: Re: Opinie w internecie a możliwość ścigania po sądach
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> wrote in message
    news:4d124d49$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > Były prawdą, ale to pewnie dopiero będę mógł wykazać przed sądem, a tam
    > już może nie być takie oczywiste i w ogóle nie mam na to ochoty

    Prawd jest kilka i kazda moze byc inna.
    A wg. mnie to ta pasciarska firma nic nie moze zrobic, bo jest wolnosc slowa
    i opinie mozesz napisac, byle kogos nie obrazic, nie ma tam wymienionych
    nazwisk a jedynie firma - twoja opinia wolno ci, nawet jesli bylo by inaczej
    to w twojej ocenie firma jest do niczego i ja odradzasz.
    A to, ze polska na glowie stoi to inna sprawa. Zapomnij, uznaj sms za glupi
    zart -jak sie powtorza zadzwon i popros o niwysylanie sms bo to twoj
    prywatny telefon a to juz bedzie z ich strony spamowanie.
    I przede wszystkim nie bac sie pisac opini o firmach, od tego sa grupy
    dyskusyjne by dyskutowac ta firma tez moze podyskutowac na grupie.