    From: Roman <r...@b...adresu.poczty.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opieka nad dzieckiem, pod nieobecność matki
    Date: Sun, 23 Aug 2009 00:10:38 +0200

    zkruk [Lodz] pisze:

    > i dałbym jeszcze owemu partnerowi to orzeczenie:
    >
    > "Z jednej strony - mam orzeczenie psychologa o
    > tym, że kontakty z dziadkami działają na szkodę dziecka (i od kilku
    > miesięcy
    > kontaktów osobistych nie ma)"
    >
    > coby miał jeszcze jakiegoś asa w rękawie na wszelki wypadek...

    Jak widzę - jedno zło pociąga drugie i całą lawinę następstw.
    Kto to jest 'przyjaciel' w świetle prawa? Nigdzie w kodeksie nie
    spotkałem definicji. A kto to jest dziadek lub babka? A kto się
    zaopiekuje synem np. w sytuacji gdy po wyjeździe np. zginiesz w wypadku
    po czołowym zderzeniu z innym autem na zakręcie??? Zaopiekuje się
    'przyjaciel; czy też dziadek i babka?

    A co będzie w sytuacji gdy np. 'przyjaciel' będzie np. homosiem, o czym
    oczywiście nie wiedziałaś?

    'Przyjaciel' kobiety (w/g definicji) to ktoś taki, kto korzysta z jej
    wdzięków bez żadnych zobowiązań.

    P.S.
    O tobie i twoim przyjacielu mam już ugruntowaną opinię (specjalnie
    pominąłem małe/wielkie litery).

    Dołączam różne wyrazy,
    Romcio