  • Data: 2010-12-01 20:36:56
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem, a kilka prac?
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/1/2010 2:22 PM, Krzysztof wrote:
    > "witek" <w...@g...pl> napisał

    > Normalnie, a co to za filozofia?

    No to wystaw mi zaświadczenie, że nigdy więcej nie będą odpisywał na
    twoje posty.

    > Oświadcza się, że pania Iksińska nie korzystała z przysługujących jej
    > dni [...]

    do tej pory jest ok.

    i nie będzie z nich korzystać w roku xxxx.

    a skąd zakład pracy ma to wiedzieć ?

    Harry Poter czy jak?

    > Poszperaj w googlach, a trafisz może na bardziej profesjonalny wzór,
    > przy czym sens jest taki, jak wyżej.

    > Pardon?
    > Uważasz, że pracownik_bierze_sobie dni wolne bez powiadomienia pracodawcy?
    > Czy może jednak pracodawca tych dni_udziela_?

    z powiadomieniem,
    tyle ze zakład pracy nie może wystawić zaświadczenia, że pracownik
    czegoś w przyszłości nie zrobi, skoro ma do tego prawo.

    mąż z tych dwóch dni może się rozmyśleć i co wtedy?
    żaden zakład pracy ci nie wystawi zaświadczenia "na przyszłość".
    chyba, że kadrowa nie bardzo wie za co jej płacą.

    > Może i sama to zrobić, co za problem.

    problem polega na tym, że są to dwa różne dokumenty wystawione przez dwa
    różne podmioty i różnica jest całkiem spora.

    > Pod warunkiem, że oświadczenie to będzie uprawdopodobnione przez zakład
    > pracy.

    bzdura

    > Bo napisać sobie cokolwiek to każdy może.

    może, i jest na to odpowiedni paragraf w kodeksie wykroczeń.