  • Data: 2010-11-30 20:55:54
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem.
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "roxy" <k...@o...pl> napisał

    > Art. 182 3. § 1. Pracownik-ojciec wychowujący dziecko ma prawo do urlopu
    > ojcowskiego w wymiarze 2 tygodni, nie dłużej jednak niż do ukończenia
    > przez dziecko 12 miesiąca życia.

    Faktycznie. I powiem szczerze, że lekko zgłupiałem, bo nie dalej, jak 3
    miesiące temu wertowałem przepisy w poszukiwaniu szczegółów urlopów
    ojcowskich i wszędzie natykałem się jedynie na informację o 7 dniach. Nawet
    w samym ZUSie mi to powiedzieli.

    > nic nie pisze ze dopiero od 2012r bedzie 2 tygodnie.
    > Mi wydaje sie ze juz mam prawo na podstawie przytoczonego artykulu do
    > 2tyg urlopu.

    Też mi się tak wydaje.
    W końcu jak wół stoi, że dwa tygodnie i nie ma żadnego wyszczegółowienia,
    że dopiero od 2012 roku.

    K.