  • Data: 2010-11-30 19:42:44
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem.
    Od: "roxy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:id3jbj$qhr$1@news.onet.pl...
    > "roxy" <k...@o...pl> napisał

    > 2 dni.

    Czyli nie ma znaczenia ze zona przebywa w domu? mimo to mam prawo do
    wykorzystania 2 dni opieki nad dzieckiem.

    > W tym roku tylko 7.
    > Od przyszłego kolejne 7, więc razem 14 :)
    >
    > K.

    Czyli od 1 stycznia 2011r moge w jednym ciagu wykorzystac 2tyg. urlopu
    ojcowskiego.
    Dlaczego w prawie pracy nic o tym nie jest napisane (ze sa jakies zmany po 1
    stycznia 2010r)? jest tylko mowa o 14dniach.
    Na jakie akty prawne moge sie powolac w rozmowie z kadrową w firmie?

    Chcialem podziekowac za odpowiedz.
    roxy.