eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpakowanie ważniejsze od FV? › Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opakowanie ważniejsze od FV?
    Date: Tue, 12 Feb 2008 01:04:13 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0802120100390.2732@athlon64>
    References: <foh5tr$sc4$3@news.onet.pl> <foh6un$hm6$2@news.onet.pl>
    <foheo9$dn8$1@inews.gazeta.pl> <fohffs$hm6$4@news.onet.pl>
    <fohgak$uuq$1@news.onet.pl> <fohgqq$v4a$1@news.onet.pl>
    <foit3e$uh5$2@news.onet.pl> <fojglt$p89$1@news.onet.pl>
    <fok40t$20s$2@news.onet.pl> <fok566$3jp$1@inews.gazeta.pl>
    <fokogk$t66$1@news.onet.pl> <fokri9$6km$1@inews.gazeta.pl>
    <fol68g$6uk$1@news.onet.pl> <fol7tn$ccd$1@news.onet.pl>
    <font5l$2r3$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0802121357260.3760@athlon64>
    <foqfam$6j2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ack66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1202806673 7946 83.16.62.66 (12 Feb 2008 08:57:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Feb 2008 08:57:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <foqfam$6j2$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@[athlon64]
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:516479
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 11 Feb 2008, Tristan wrote:

    >> Swoją drogą, czekam i czekam na pierwszy proces, kiedy sprzedawca w
    >> końcu
    >> pociągnie kupującego do sądu "za nadużycie zakupu konsumenckiego" i nic...
    >> ;)
    >
    > Tzn?

    No, widziałem (w sklepach) już kilka "ścięć" klientów ze sprzedawcami.
    W takich przypadkach ciśnienie i temperatura dość mocno rośnie, czyli
    zdolność do czynów "słusznych" (prawnie), acz nieopłacalnych (czysto
    ekonomicznie) też.
    A to, że część kupujących *nadużywa* statusu "konsumenta" też wiemy
    (znaczy kupują dla celów zawodowych, a w sklepie odgrywają konsumenta).
    Wyłapanie takiego przypadku, szczególnie jak klient chlapnie sam
    że "wesele zawalił" :P daje IMHO podstawy do oskarżenia o oszustwo,
    prawda?
    :>

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1