  • Data: 2003-11-10 19:08:54
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:%ZQrb.23836$ky5.327485@news.chello.at...

    > co? bardzo duzo, przedewszystkim pracy umyslowej ktora jest mimo wszystko
    > jedna z cenniejszych

    Nie jedna z, a najcenniejsza (przede wszystkim nie zanieczyszcza środowiska
    ;-) ). Niestety niektórzy tkwią mentalnie głęboko w XIX w. i wydaje im sie,
    że im więcej wykopią węgla, tym jest lepiej. Coż - jak ktos ma kłopoty z
    pojeciem elementarnych zasad rządzących gospodarką, to niewiele mu można
    wytłumaczyc. Problem polega na tym, że ci ludzie mają taki sam głos w
    wyborach co my.

    Depi.