  • Data: 2006-02-09 19:45:38
    Temat: Re: Ojciec wynosi z "domu" pieniadze.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A od jakiej sumy jest gra warta swieczki?
    Bo w sumie matka niema kasy wogole na prawnkia itp....a to przeciez jakies
    koszty sa.
    Ja moge jej pomoc ale tez nie mam za duzo pieniedzy.
    Pozatym jeszcze jest jedna sprawa, ojciec , nie wiadomo w jakim celu tak jak
    napisalem wyplaca pieniadze co jakis czas i oddaje bratu lub siostrzencowi,
    poniewaz zone i mnie czyli syna ma w dupie i nie chce zebysmy cokolwiek
    dostali.
    Wiem ze niema mozliwosci dowiedzenia sie ile na koncie jest jeszcze ale
    jesli tam jest 10 000 to chyba bez sensu robic sprawy itp...

    Co do rozdzielnosci to chyba tez nie tak odrazu bo do rozdzielnosci musza
    sie obje strony zgodzic a jak sama matka pojdzie do notariusza to sie
    nieda.....a jelsi sie nieda ...a jesli ojciec sie nie zgodzi na rozdzielnosc
    to co ...wtedy....bez sensu wszystko.
    Chyba sie nie zgodzi no bo wtedy musialby sie podzielic oficjalnie z matka
    kasa, a tak jak teraz jest dla niego wygodniej bo niema rozdzielnosci czyli
    wg. prawa kasa jest ich razem a ze on ma tylko dostep do konta i wynosci to
    jego sprawa wg. niego:(

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.