eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku › Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
  • Data: 2009-03-17 15:35:23
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: Karol Kanclerz <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 14:54, k...@o...pl wrote:

    > Też jest to dla mnie niepojęte. Pani na infolinii powiedziała że
    > "wszystko się zgadza"... Będę walczył dzięki za rady i opinie :(

    Ze zużyciem energii przez komputer jets różnie, bo np.: takie
    ściąganie plików to niewielki pobór energii, a taki moloch jak nk
    potrafi wykorzystywać procesor w 100%, a co za tym idzie zużycie
    pmięci, trochę karta graficzna. Jeżeli na stronie są animacje flash,
    Mozilla(niemal w każdym przypadku) wykorzystuje procesor właśnie w
    100%

    A może ktoś na lewo ciągnie prąd?
    Ostatnio(w tym roku) było kilka podwyżek, ale nie więcej jak łącznie
    20gr za całość za kWh(wartość z powietrza).
    Karol K.