eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku › Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
  • Data: 2009-03-18 10:23:06
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 15:36:19 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Mam Ci przesłać swoje faktury za prąd?
    ^^^^^^^
    Cavallino ... znowu dałeś pizdeczki na całej linii :)))
    Jak nei "wpis do hipoteki" to "faktura za prąd' ... i znowu będziesz brnął
    w swoje wyimaginowane teorie.
    Nie ma czegoś takiego jak "faktury za prąd".
    Odsyłam do definicji prąd :)
    A jaki jest tytuł "owych" faktur to sam sobie sprawdź, potem tu przyjdź,
    posyp głowę popiołem i przeproś :)
    Oraz podziękuj za "nauki" :)

    > A to że Ty i Tobie podobni malutcy odbiorcy dostali promocyjną ofertę,

    Znalazł się odbiorca grupy I/II po ŚN lub NN. ;PPPPP

    > które W ZAMIAN za niższy abonament mają odczyty raz w roku, a przez resztę
    > roku płacą wg mniej lub bardziej trafionej prognozy, to jest właśnie UKŁON
    > energetyki wobec takowych odbiorców.

    Dupcys waść jak mały kaziu po wielkim piwie :)

    > To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej oferty
    > nie dostałem, a szkoda.
    >
    > To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej oferty
    > nie dostałem, a szkoda.

    W czym problem by sobie wybrać innego dostawcę energii elektrycznej?