eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku › Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Date: Tue, 17 Mar 2009 15:36:19 +0100

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > jakby zaklad energetyczny stal frontem do klienta, to potrafilby jak np
    > zaklad sweiadczacy uslugi telekomunikacyjne, wystawiac faktury za to co
    > klinet zuzyje, faktury wystawialby sobie w cyklu miesiecznym, czy
    > dwumiesiecznym, klient by wiedzial za co placi, mogl spokojnie zaplanowac
    > budzet, oraz ewentualie zareagowac na zwiekszajace sie zuzycie pradu, a co
    > za tym idzie nie jeczalby

    I dokładnie tak robi zakład energetyczny.
    Nie wierzysz?
    Mam Ci przesłać swoje faktury za prąd?

    A to że Ty i Tobie podobni malutcy odbiorcy dostali promocyjną ofertę, w
    które W ZAMIAN za niższy abonament mają odczyty raz w roku, a przez resztę
    roku płacą wg mniej lub bardziej trafionej prognozy, to jest właśnie UKŁON
    energetyki wobec takowych odbiorców.

    To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej oferty
    nie dostałem, a szkoda.

    Przyjmij to wreszcie do wiadomości i przestań jęczeć, bo już Ci kilka osób
    to mówiło, a Ty dalej swoje.