  • Data: 2005-12-26 09:16:43
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości news:doo3st$uim$1@opal.icpnet.pl...

    > W wątkowej sytuacji mówi o tym przepis mówiący, że znak poziomy stanowi
    > jedynie
    > powtórzenie znaku pionowego a nie samodzielny znak. Pionowy jest
    > samodzielny i samowystarczalny;) a więc zgodnie z logiką ważniejszy.

    No dobra... Rozumiem z tego, ze stoi sobie znak pionowy, a dla slabo
    rozgarnietych, albo na wypadek zasloniecia pionowego - obok jest namalowany
    taki sam na jezdni. Wszystko OK. Proste i logiczne. Ale co w sytuacji, kiedy
    na tym namalowany jest co innego? Jak u nas? Na pionowych 50km, a na
    poziomym 70... To juz nie jest powtorzenie.
    A jesli nadal ktos sie upiera ze poziome to sa tylko niewazne malunki, to
    niech mi odpowie na proste pytanie - KTO i na jakiej podstawie w takim razie
    je maluje? Bo przeciez musi je malowac jakis uprawniony organ na podstawie
    odpowiednich przepisow.
    Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze drogowcy maluja na jezdni znaki nie majace
    mocy prawnej.