  • Data: 2005-12-26 13:50:06
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości

    > Ogólnie rzecz biorąc to jest argument, ale czasem tylko pozorny. Wyobraź
    > sobie ulicę, przy której ludzie mają działki z budynkami mieszkalnymi i
    > bramy wjazdowe. Na takiej ulicy postawiono znaki B-36 (zakaz zatrzymywania
    > się). Samochody powinny mieć śmigła, bo nie ma szans na wjechanie na
    > działkę
    > bez zatrzymania się. Chyba, że brama będzie non-stop otwarta.

    Kiedys mialem podobna sytuacje :) Mieszkalem wtedy w malym miasteczku na
    ulicy, przy ktorej byly dwa budynki. Jeden to byla biblioteka, a w drugim
    mieszkaly dwie rodziny - w tym moja. Mialem jedyny samochod na ulicy. Przy
    wjezdzie na ulice staly zakazy rychu (Po drugiej stronie ulicy byl kosciol i
    ksiadz nie chcial miec zamieszania w niedziele w czasie mszy:) Jedyny
    parking byl po drugiej stronie kosciola w miejscu, ktorego nie widzialem z
    okien. No i dlugi czas prowadzilem prawdziwa wojne z policja :)
    Oni chcieli mnie zmusic do przestrzegania zakazu ruchu, a ja stawialem
    samochod pod domem i tlumaczylem im, ze chocby zuzyli wszystkie polskie
    drzewa na mandaty dla mnie, to moj samochod BEDZIE stal pod moimi oknami, a
    jak bedzie trzeba to bedziemy sie ciagac po sądach az do trybunalu praw
    czlowieka wlacznie :) Oczywiscie oni mi tlumaczyli, ze oni sa od pilnowania
    samochodow przed zlodziejami, a ja im na to, ze wlasnych nie potrafia
    upilnowac, wiec mojego nie upilnuja (tym bardziej, ze kiedys zlodzieje
    odkrecili kola od policyjnej suki :) ) Chodzilem do komendanta policji,
    zucalem mu mandatami o biurko. Darlem na niego ryja...
    Skonczylo sie tym, ze ktos mądry pod zakazem ruchu dodal tabliczke "Nie
    dotyczy mieszkancow":) Nigdy nie zaplacilem ani jednego mandatu:)
    Ale to juz inna historia:)