  • Data: 2021-03-17 07:52:06
    Temat: Re: Ograniczenie operacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:605043ce$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15.03.2021 o 20:46, J.F. pisze:

    >Od początku było wiadomo, że raczej emerytów trzepie.

    Tak mowiono, nie bez racji, ale ... ile Ci brakuje do emerytury ? :-)
    Mlodszym tez sie zdarzylo umierac ... ale co proponujesz:

    -emerytow izolowac ?
    -nic nie robic, ZUS odpocznie, mieszkania sie uwolnia ...

    >No ale jak nie pozwoliła, to okazało się, że wirus nie groźny i w
    >odwrocie.

    No ale jakos tak bylo.
    Chyba, ze klamali w statystykach.

    >Nie może, znaczy może ale mu nie wolno - jeśli nie może wydać nakazu,
    >to "zalecenie" jest podżeganiem. Albo w najlepszym razie
    >przekroczeniem uprawnień.

    No owszem, organ dziala na podstawie przepisow prawa, sam brak zakazu
    to jakby malo :-)

    >Chcesz powiedzieć, że minister bez powodu nawołuje do zaprzestania
    >konstytucyjnie gwarantowanego leczenia?

    Ja tam nie wiem - moze cos wie, moze tylko z ostroznosci ... ale to
    nie dowod, ze lozek brakuje.

    >Poprzednio też mówili. Pominęli tylko że wśród dużych krajów;)

    Bo zalezy jak liczyc - ilosciowo czy procentowo.

    >No. Ten. Po co otwierać drugi skoro pierwszy ma jeszcze 1200 wolnych
    >łóżek?

    Nie wolnych, tylko mozliwych do dostawienia.

    Warszawa duze miasto. Jak sa dwa szpitale, to sie krocej lezy.
    A moze warto miec mozliwosc dolozenia 2400 łozek, a nie tylko 1200 ..

    >No ma. Lekarzy jest ograniczona ilość.

    >Tym niemniej karetki po 8 godzin na podjazdach nie stały i z
    >kulsonami na sor się nie wbijali. Z karetek brali od ręki. Co potem
    >to inna sprawa. Jedak jak ktoś był w poważnym stanie to zajmowali się
    >nim rzeczywiście od ręki.

    No ale czy teraz jest jakos istonie inaczej, czy tylko, "dla
    bezpieczenstwa pacjentow" wola ich trzymac w karetkach niz we wspolnej
    poczekalni ?

    8833

    >Po pierwsze premier ma długi nos, więc wierzę mu jak całce od
    >kulsonów czy sasinowi. Po drugie 1500 dopiero "zostanie
    >rozdysponowanych". Z tego info wydali niecałe 1,4k a i tak zapewne
    >kłamią.

    Byc moze, ale mamy juz marzec, to moze i wydali.

    Tak czy inaczej - troche tych respiratorow w zapasie bylo.

    >NIe. Bo jakieś gnidy lekarze się wygadają, że ich wcale nie ma, albo
    >są uszkodzone. Wiadomo że lekarze jako wykształciuchy to element
    >antyrządowy - reakcyjny wręcz:P

    Ale czemu mieliby wygadac, jakby im wydali 10 lat temu ?

    Mogliby gadac "dali nam 5 niepotrzebnych respiratorow, a nie mamy na
    rekawiczki".
    Ale to mozna szybko skomentowac ...

    J.