  • Data: 2021-03-17 06:37:47
    Temat: Re: Ograniczenie operacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2021-03-16 o 16:26, J.F. pisze:

    >Bo mają swoje prywatne przychodnie, a państwowe to tylko tak na
    >pokaz.

    Tym niemniej w tych "panstwowych" chyba im w miare przyzwoicie placa
    ... bo inaczej by mieli tylko jakis stazystow za lekarzy :-)

    Panstwowych przychodni juz nie ma, z wyjatkiem MSWiA, one sie
    sprywatyzowaly, i tylko kwestia - lecza takze "na NFZ" czy nie lecza
    ..

    Podobnie szpitale - panstwowych prawie nie ma, jest duzo
    samorzadowych, lecza "na NFZ".

    J.